04 kesäkuuta, 2010

Meren rantaan kaivan kuopan koulun mentävän...

Huomasin tässä, että on pikkasen nopeeta menny yheksän vuotta. Muistan "selkeesti" sen ekan koulupv:n, kuinka sen aikainen parasystäväni olikin päättänyt, että haluaakin toisen kaverinsa kanssa samalle luokalle ja soitti aamulla koululle ja sopi näin. Voi kuinka itkin, mutta sain uusia ystäviä jo heti ensimmäisenä päivänä... - mutta tosiaan HUOMENNA se on sitten käyty, peruskoulu.

 Miten mukavaa, että lauantain biletysten jälkeen kastellin kirkon pihalta lähtee klo: 9.00 bussi kohti juumaa, rippileiriä.. kröhöm, saattaa olla väsy aamulla... eilen tuossa jankutinkin näitä ihania pienois evankeliumeita, uskontunnustuksia, isää meidän ja semmosia. Uuvuttavaa ! Mutta sittepä on seki käyty ja on rippibileet. Sitte seuraavana pv:nä poriin yyteriin ja sitte BIGPEPAlle  oih, ootan eräjormailua innolla. Nukutaan teltassa, paistetaan lettuja nuotiolla, saunotaan, ahh.. Mulla on näköjään tänään tämmönen pistepistepiste -päivä... :---D










Kesän tullen hautaan pleikkarin ja kännykän.

Meren rantaan kaivan kuopan koulun mentävän.

Leirimeno kutsuu meikäläistä, otan hatkat.

Lähtemästä mua tästä ette estä.

Joka raajan opin paikkaamaan kun veistelin.

Letunkäryisessä teltassa yöni vietin.

Hyttyset mua pisti, paarmat puri ikävästi.

Silti päivät tuntuu liian lyhyiltä.

Sit mä näin sut siellä ja sä mulle hymyilit.

Taju meinas mennä vaikka mua elvytit.

Viimeisenä päivänä rohkeutta keräsin

ja heräsin ja viimein suuni avasin

Joka raajan...

Joka raajan...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa, kun kommentoit!