04 lokakuuta, 2012

Liebster Award

Pahoittelut pitkästä postaustauosta! Kirjoitukset sun muut ovat imeneet musta kaikki mehut. Nyt alan taas olla hengissä. Sini antoi mulle haasteen jo kauan aikaa sitten ja ennen kun olen ehtinyt tehä tätä julkaisukuntoon ehti Iida jo laittaa sen uudestaan. Tasapuolisesti vastaan molempien tyttöjen kysymyksiin. Joten tässä olisi:


Liebster Award

"This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no tag backs.


11 asiaa minusta

1. Mun pahe on myöhästely

2. Oon nyt innostunu kynsien liukuvärjäämisestä

3. Mulla on ollu napakoru jo yli 1,5vuotta ja Crazy Factoryn tilaus tuli ihan vasta LOVE
5. Tykkään tehä aina kaikenlaista special juttuja kuten kaikkia edustus-, tutorhommia. 

6. Harrastan Funkyhallilla Girlstyleä

7. Mun kummityttö on ihanin
8. Täytin viime sunnuntaina 18!

9. Saatan tarkistaa pari kertaa päivässä postilaatikon, että oisko sinne tullu Postcrossingin postikortteja

10. Mää ajelen tämmösellä kunnes ajokortti on hyppysissä. Sunnuntaina ostin ensimmäisen autoni.

11. I'm so hooked to How I Met Your Mother and I can only blame Andrés!


Sinin 11 kysymystä ja minun vastaukset

1. Minkä asian haluaisit osata tosi hyvin?
Tanssimisen.

2. Jos saisit valita joko, että osaisit olla näkymätön tai kuulla toisten ajatuksia, niin kumman ottaisit? Miksi?
Näkymätön, sillä yleensä olen aika näkyvä. Ja tietenkin aina, kun tulen myöhässä, 
niin kukaan ei huomaisi, kun saapuisin huomaamattomasti :'D

3. Mitkä biisit on semmosia, mistä tulee joku muisto tosi vahvasti mieleen?
Semmosia on ihan hirveesti! Varsinki matkoilta jää semmosia ihania.

4. Onko sinulla jokin erityinen tai outo tapa? Mikä?
:D Haron kokeessa aina mun etuhiuksia ja  kokeen jälkeen ne sojoittaa aina joka ilman suuntaan...

5. Mansikat vai kirsikat?
Mansikat

6. Miksi aloitit kirjoittamaan blogia?
Alunperin mun kaveri Oulun Taidekoululta (Sini)  kirjoitti blogia vuodatukseen ja määkin halusin ja aloitinkin siellä aluksi. Sanni antoi mulle sitten myöhemmin vinkin, että blogger on paljon selkeämpi. 
Valokuvausblogi tästä tuli kumminkin vasta 2011.

7. Mikä on paras asia luonteessasi?
Sponttaanius.. nautin elämästä enemmän ja elän yleensä hetkessä.

8. Mihin kiinnität ihan ensimmäiseksi huomiota toisissa ihmisissä?
Siihen miten hän kohtelee muita ihmisiä/eläimiä.

9. Mitä luonteenpiirrettä arvostat eniten ystävissä?
En osaa sanoa vain yhtä, sillä mun ystävät on kaikki niin erilaisia. Yleensäkkin arvostan ystäviäni.

10. Uskotko johonkin jumalaan tai muuhun ns. "ylempään voimaan"?
Jollain tavalla johonkin ylempään voimaan, mutta en pohdi sitä sen enempää.

11. Mitä haluaisit muuttaa elämässäsi seuraavan vuoden aikana?
En oikein tiedä, kun tuntuu että kaikki on tosi hyvin jo nyt. 
Mahdollisuuksien mukaan ehkä vaihtaa kaupunkia.


Iidan 11 kysymystä ja minun vastaukset
1. Suurin unelmasi?
Mulla on ihan hiiiirvesti unelmia, enkä halua niitä tässä heti paljastaa :---)

2. Mitä mieltä olet Suomesta?

Suomi on kaunis maa. Lumikerros on talvisin upea ja tykkään siitä, 
että kesällä on ainaki Oulun seudulla valoisaa kokoajan ja niin vihreää.

3. Miksi alotit bloggaamisen?
ks. Sinin 6. kysymys

4. Suurin saavutus?
Pääsin opiskelemaan Lybeckerin käsi- ja taideteollisuusopistoon. Halusin sitä vaan niin paljon.

5. Jos saisit valita vaan yhen telkkariohjelman, jota vosit katsoa, mikä se olisi?
Suomalaisista Salatut elämät, sillä olen katsonut niitä nelivuotiaasta! 
Ulkomaalaisita heh.. How I Met Your Mother


6. TV, kone, pelikonsoli vai MP3? Miksi?
Kone, koska sillä voi tehdä kaiken mitä TVllä, pelikonsolilla ja MP3lla.
 Voin katsoa Salatut ja How I Met Your Motherit, pelata jotain? ja kuunnella musiikkia!


7. Henkilö, jota ihailet? (Jos mua ei siis saa sanoo! haha olipa taas hauskaa ja lapsellista...)
Äitiä ja iskää.

8. Lempivuodenaikasi? Miksi?
Kesä!! Ihmiset on paljon vapaantuneempia, on festareita, loma, lämmin..,.. 

9. Vaikuttavin kipale?
From First To Last - Emily

10. 5 asiaa, jotka haluaisit juuri tällä hetkellä?
Halauksen, kauniita sanoja, juomista -suuta kuivaa ja niin, 
nyt mulla on vaan semmoinen fiilis, että elämässä on kaikki hyvin :)

11. Mitä et tekis mistään hinnasta?
Olin kirjoittamassa, että en ajaisi kaljua, mutta oon kyllä aika yllytyshullu.


Minun 11 kysymystä

1. Onko blogisi tyyli vaihtunut paljon aloitusajoista?

2. Mikä on koko nimesi?

3.Missä maissa olet käynyt?

4. Mihin lähtisit, jos voisit lähteä ihan mihin vaan seuraavana viikonloppuna?

5. Oletko ikinä kuulunut kastiin pissikset/ lissut/fruittarit/hevarit/emot/
pahikset/hikarit/nörtit/ernut/anime..? Ja jos olet, niin mihin?

6. Kerro jonkin hyvä ruoka, jonka osaat valmistaa.

7. Minkä ikäinen olet passikuvassasi?

8. Eniten kuunneltu kappale puhelimessa/iPodissa/mp3ssa?

9. Mielessäsi pyörivä kysymys on?

10. Montako käviää blogissasi on käynyt koko aikana?

11. Lemppari blogisi?

PS. Käykää tykkäämässä iiv's BLOGista Facebookissa tästä 

10 kommenttia:

  1. Oi, kiitos haasteesta! Teen tämän heti kun vaan ehdin! (:

    VastaaPoista
  2. Aahh!! Ihanaa piristystä pimeään iltaan :)) Ehkä kumminkin aamulla ryhdyn vastailemaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tän tekemiseen saa kyllä kulutettua parikin pimeää iltaa :D

      Poista
  3. kiitos haastesta! :> yllätyin kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oleppas hyvä :--) toivottavasti positiivinen ylläri :D

      Poista
  4. kiitos hasteesta :D yritän toteuttaa ton heti kun ehin

    VastaaPoista

Ihanaa, kun kommentoit!